Friday, April 23, 2010

Are you stalking me?

  • 03:43 I did really awesome at shows tonight! Now Omareth and I are gonna watch a movie in just a few minutes! #
  • 05:29 I'm watching Lost Highway for the first time with Omareth. #
  • 07:28 My internet is totally effing up which means my ISP is probably fucking with something. So if my spycams fail I'll fix them in the morning. #
  • 07:30 This movie reminds me of my old greasy mechanics fetish... I love a man that works with his hands. #
  • 07:35 You may reexamine family issues today, especially if a current... More for Aquarius twittascope.com/?sign=11 #
  • 08:17 OMG Lost Highway is my new favorite Lynch movie! Well maybe... I really fucking love Blue Velvet. #
  • 10:16 I feel like everything is worked out with Dawn but now I really need to clean this whore paint off of my face and get some sleep! #
  • 10:58 I can haz new shoes? ping.fm/Ul3TM #
  • 18:46 Have YOU used clips.com to sell your work? What did you think of them? I don't feel like clips4sale is doing much good for me... #
  • 20:52 You guys should check out the spring sale at dreamnet.com! ping.fm/aKgrk You can sign up for any of the girl's sites for only $7.99! #
  • 21:24 Ask me whatever you like! I'll be %100 honest! formspring.me/UndressJess #
  • 21:53 Damn it! Why do people set up these cool stores that only have paypal as a pay option! ping.fm/NQqIS #
  • 21:58 Q:do you think you will ever settle down and... A:Race never matters to me. I'm mixed mysel... formspring.me/UndressJess/q/462911658 #
  • 21:59 Q:This is your favorite Phoenix site operato... A:Hahaha! Hi Rob! How's that sale going? ... formspring.me/UndressJess/q/462915320 #
  • 21:59 Q:Ever thrown anything at anyone? A:OMG YES. I anger easily. formspring.me/UndressJess/q/462916556 #
  • 22:26 Nap time with the Jebbie man! Then I have to get up and do my make-up and stuff for tonight's show... #
  • 22:27 Does anyone have a paypal account I could use to buy this ping.fm/CbTV7 for Saki Tsunami? I'd give you the cash for it! #
  • 22:32 OMG! Bette Davis was only 54 in "Whatever Happened To Baby Jane?" I thought she was like 65-70 in that! #
  • 22:55 Haha! I love my new myspace background! (Okay it's only sort of new...) ping.fm/Wc1Fn #
  • 01:09 Time for Freak Dance Friday on undressjess.com! Come on into the show! ping.fm/2six1 #
  • 02:06 I'm doing private shows now... I'm rocking out in my kitchen listening to my Aphex Twin influenced pandora station! tinyurl.com/7brqu #
  • 02:19 Here is the long awaited photo of my new hair cut and softened color: ping.fm/gIiyz #
  • 02:22 Here's a sample of my new glasses... They're totally hot as fuck! ping.fm/b0RkN #
  • 02:25 I'm taking private shows and calls! Here tinyurl.com/7brqub here ping.fm/I8VNS and of course here: 678-666-0589 :) #
  • 02:56 Come hang out with me! tinyurl.com/7brqub Yeah! #
My daily tweets can be followed in real time @ www.twitter.com/undressjess :)

0 comments: