Wednesday, September 2, 2009

Are you stalking me?

  • 04:02 I had totally missed how fun that dang 3D cam is! The homies and I had a good time tonight! Now for some private shows! #
  • 04:27 Just took my 47th mugshot! #
  • 04:30 Someone come hang out with me! It's a boring night:( #
  • 04:57 Woah! I am getting like WAY unexpectedly tired all of a sudden! I hope I can make it through another 15 mins of eliptical tonight! #
  • 06:09 I did the elliptical but not a workout dvd so instead I walked an extra two blocks, so that's 30mins e lliptical and 11 blocks walked today! #
  • 06:50 I have to go to sleep now so I can get up in the morning and run all of my errands. I mean its not like I am doing anything anyways! Nighty! #
  • 12:44 I want to go back to highshool! Hahaha this is hilarious! #
  • 13:21 I'm hunrgy for something but I don't want to eat this early:( I wish I had more peaches! #
  • 13:37 LKFAJ: My favorite season is the Fall! I can't wait until it's here full on! #
  • 13:46 This is so weird, but I am craving CHOCOLATE. I usually don't even like it yet I want it now in the worst kind of way! #
  • 14:11 My computer is taking longer than normal to defragment today:( Sucks cause I wanna log on to Digsby without freezing the whole system. #
  • 14:23 Whoot whoot! I hired someone to properly set up my affiliate account! (It's there and the sign ups work but it will be a lot better soon!) #
  • 14:52 My appointment to enroll back into beauty school is tomorrow and I am having second thoughts about leaving my dog at home alone all day... #
  • 16:34 I love me some furry faced men! Beards that is! Facial GOLD! #
  • 17:44 My ass is straight up KILLING ME. I need a cushion for this chair STAT! #
  • 18:03 If I seriously could afford to blow money on this I would: #
  • 19:09 I finally put up that damn picture that I have have been putting off hanging for months... #
  • 23:31 Dang my cough is back and totally kicking my ass. The good news is that I got the Hannah Montana movie today! Yay! #
  • 23:58 I'm watching the Hannah Montana movie and I forgot what I really got on the computer to do. I do that of ten. #
  • 01:23 I'm about to take Jeb for a walk anf then I'll be back to start tonight's BATH TIME members show on! #
  • 01:47 In 15 mins the Bath Time Show will begin! Oh, and I brought beer! Come watch me get wet and um... WILD! #
  • 01:59 Oh snap! I am getting in the bathtub as we speakl I have a new razor and everything so you guys are in for some fun! #
My daily tweets can be followed in real time @ :)